Meteen naar de content

Gratis verzending vanaf €175 - Voor 15:00 uur besteld? Dan wordt uw juweel dezelfde werkdag nog verzonden

Algemene voorwaarden

Inhoudsopgave:

  • Artikel 1 – Definities
  • Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
  • Artikel 3 – Toepasselijkheid
  • Artikel 4 – Het aanbod
  • Artikel 5 – De overeenkomst
  • Artikel 6 – Herroepingsrecht
  • Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping
  • Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht
  • Artikel 9 – De prijs
  • Artikel 10 – Conformiteit en garantie
  • Artikel 11 – Levering en uitvoering
  • Artikel 13 – Betaling
  • Artikel 14 – Klachtenregeling

Artikel 1 – Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
  2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
  3. Dag: kalenderdag;
  4. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
  5. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;
  6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
  7. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
  8. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
  9. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

Naam onderneming: Golden Hour Vintage

Vestigings- & bezoekadres:
Zonnedauw 20
9202PA Drachten

E-mailadres: info@goldenhourvintage.nl

KvK-nummer: 95697357
Btw-identificatienummer: NL005169492B16

Artikel 3 – Toepasselijkheid

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke totstandgekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
  2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
  3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
  4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Artikel 4 – Het aanbod

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
  3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
    • de prijs inclusief belastingen;
    • de eventuele kosten van aflevering;
    • de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
    • het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
    • de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
    • de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
    • de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
    • of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
    • de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;
    • de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
    • de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen;
    • de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.

Artikel 5 – De overeenkomst

  1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
  3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
  4. De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
  5. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
    1. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
    2. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
    3. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
    4. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;
    5. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;
  6. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

Artikel 6 – Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

Bij levering van diensten:

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
  2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
  3. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
  4. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht

  1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
  2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
    1. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
    2.   a. Die door de ondernemer op maat zijn gemaakt of gegraveerd.
         b. Oorbellen, wegens hygiënische redenen.
    3. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    4. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    5. die snel kunnen bederven of verouderen;
    6. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
    7. voor losse kranten en tijdschriften;
    8. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
  3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
    1. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
    2. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
    3. betreffende weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 – De prijs

  1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
  2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
  3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
  4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
    1. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
    2. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
  5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Artikel 10 – Conformiteit en Garantie

  1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
  2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

Artikel 11 – Levering en uitvoering

  1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
  5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
  6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 13 – Betaling

  1. Voorzover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
  2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
  3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
  4. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 14 – Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Inklapbare content

Sieraden in het echt bekijken?

Graag ontvangen wij u in onze Boutique in Drachten. Maak een afspraak om langs te komen, dan zorgen wij dat de sieraden voor u klaar liggen en dat wij een medewerker beschikbaar hebben om u te ontvangen.

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag, van 9 tot 5.

Neem contact met ons op:
E-mail: info@goldenhourvintage.nl

Ons Adres:
Zonnedauw 20
9202PA Drachten
Nederland
Alleen op afspraak




KvK-nummer: 95697357
Btw-identificatienummer: NL005169492B16

Uitverkocht?

Alles dat wij op onze website te koop aanbieden hebben wij op voorraad. Daarom kunnen wij ook de snelle verzending garanderen. Mocht een sieraad uitverkocht zijn, dan zal dit duidelijk te zien zijn. Onze collectie bestaat uit vintage en pre-loved items, waardoor er maar één van beschikbaar is. De kans is wel aanwezig dat er in de toekomst een vergelijkbaar sieraad in de collectie komt!

Mocht een item geretourneerd worden, dan komt deze terug op voorraad. Houd de website goed in de gaten. 

Materialen

Onze vintage en pre-loved collectie bestaat enkel uit solide gouden sieraden. Wij verkopen geen gold plated of gold filled sieraden. Al onze sieraden zijn voorzien van natuurlijke edelstenen (tenzij anders vermeld). Onze items zullen niet verkleuren en kunnen nog generaties lang mee! 

Gouden sieraden zijn altijd gemaakt van een mix van puur goud en andere materialen zoals koper en zilver. Puur goud (24 karaat) is te zacht om er sieraden van te maken voor dagelijks gebruik. Het aantal karaat geeft het gehalte goud in een sieraad aan. Hoe hoger het karaat, hoe meer puur goud een sieraad bevat. Hieronder vind u de verschillen:

8 karaat: 333/1000 of 33,3% goud

9 karaat: 375/1000 of 37,5% goud

14 karaat: 585/1000 of 58,5% goud

18 karaat: 750/1000 of 75% goud

Het goud gehalte zegt soms iets over de oorsprong van het sieraad. Zo ziet u in Duitsland sieraden gemaakt van 8 karaat, in Engeland 9 karaat, in Nederland 14 karaat en in Frankrijk 18 karaat. 

De meeste van onze sieraden zijn voorzien van keurtekens. Soms is een keurteken niet meer goed zichtbaar doordat het sieraad gedragen is. Wij zullen altijd een goudtoets uitvoeren door middel van een toetssteen en toetswater. Ook testen wij de hardheid van stenen in de sieraden om de soort te bepalen. Zo kunt u er dus altijd zeker van zijn dat u een kwaliteitsproduct koopt!

Barse sieraden staan bekend om de kleurrijke edelstenen en solide materialen zoals zilver, brons en koper. Alle Barse sieraden zijn handgemaakt met gebruik van metaal gieten of de verloren was methode.

Vintage & Pre-loved

Onze Golden Hour Vintage sieraden zijn klaar voor een tweede leven, de sieraden zijn pre-loved en hebben daardoor mogelijk draagsporen. Alle sieraden zijn stuk voor stuk uniek en speciaal, er is geen tweede van! Houd er dus rekening mee dat uw sieraad niet nieuw is en dat er mogelijk oneffenheden, zoals kleine krasjes, chips en vlekjes te zien kunnen zijn. Eventuele 'defecten' die van invloed kunnen zijn op het gebruik of de kwaliteit van een item zullen altijd vermeld worden. Alle sieraden worden altijd gecheckt en schoongemaakt voordat ze de collectie in gaan.

Let op: een (vintage) sieraad is een gebruiksvoorwerp waar altijd iets mee kan gebeuren en wat onderhoud behoeft. Wanneer een sieraad dagelijks wordt gedragen, kan het voorkomen dat een zetting losser wordt en/of een steen losraakt. Buiten de garantietermijn bieden wij voor dergelijke defecten geen oplossing/tegemoetkoming/reparaties aan. Houd hier rekening mee bij uw aankoop!

Garantie

Vanaf de dag van aankoop bieden we een garantietermijn van 30 dagen. De garantie vervalt als een sieraad is vermaakt of gerepareerd door een externe juwelier of goudsmid.

Als er binnen 30 dagen na aankoop iets mis is met uw sieraad, stuur dan direct een e-mail met een uitgebreide beschrijving naar info@goldenhourvintage.nl. We zullen uw situatie zo snel mogelijk beoordelen.

Bij garantie is het uitgangspunt altijd eerst repareren. Indien dit niet lukt of de kosten zijn niet in verhouding, kijken we naar een vervangend product of u ontvangt een tegoedbon.

Let op: een (vintage) sieraad is een gebruiksvoorwerp waar altijd iets mee kan gebeuren en wat onderhoud behoeft. Wanneer een sieraad dagelijks wordt gedragen, kan het voorkomen dat een zetting losser wordt en/of een steen losraakt. Buiten de garantietermijn bieden wij voor dergelijke defecten geen oplossing/tegemoetkoming/reparaties aan. Houd hier rekening mee bij uw aankoop!

Uitgesloten van garantie:

- Wanneer het sieraad is gerepareerd of aangepast door een andere partij na aankoop.

- Als de (ring)maat van het sieraad na 14 dagen toch niet goed blijkt te zijn.

- Schade ontstaan in dragen van het sieraad (normale, onvermijdelijke slijtage)

- Slijtage ontstaan door dragen van sieraden in bed.

- Schade door vallen, stoten, breuk, blijven hangen, verbogen ring etc.

- Verlies van steen of stenen. De zetting is gecontroleerd, maar bij het verbuigen van de ring, een ongelukkig stootje op de zetting of het verbuigen van een pootje kan er al voor zorgen dat de steen uit de zetting valt.

- Krassen of barstjes op de steen ontstaan na verkoop.

- Diefstal of verlies van het sieraad.

- Verlies van pousettes (achterkantjes van oorstekers)

- Verkleuring van het sieraad door chemische producten, zilverdip, make-up, parfum, haarlak, schoonmaakmiddelen, huidzuur, zout water, chloor etc.

Lees onze care guide voor verlenging van de levensduur.

Verzenden & retourneren

Plaatst u uw bestelling op maandag t/m vrijdag voor 15:00 uur? Dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. De verzendkosten worden berekend bij de check-out en zijn vanaf €175 gratis binnen Nederland.

Voor alle bestellingen onder de €175 worden verzendkosten gerekend:
Nederland: €7,95
EU (Europeese Unie): €12,95
Internationaal: €19,95

Is uw aankoop toch niet helemaal naar wens? U heeft altijd 14 dagen 'bedenktijd' na ontvangst van het sieraad. Het sieraad moet in de zelfde staat zijn als waarin u het heeft ontvangen. Mocht u het sieraad terug willen sturen, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via e-mail (info@goldenhourvintage.nl). Ook is het belangrijk dat op het moment dat u een sieraad terugstuurt een bevestiging van de verzending bewaard. Dit om eventuele problemen met het kwijtraken van zending te voorkomen. De retourkosten zijn voor uw rekening.  

99% van onze bestellingen worden binnen onze 'voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden' garantie aangeleverd bij PostNL. Mocht dit onverhoopt niet lukken zullen wij contact met u opnemen en u de kans geven om af te zien van de koop. Binnen Nederland zal het pakketje dan over het algemeen de volgende dag worden bezorgd. Voor België en Luxemburg geldt 1-2 werkdagen bezorgtijd met UPS, Fedex of DHL (maar het pakketje wordt uiteraard wel dezelfde dag verzonden als u voor 15:00 besteld). 

Zodra wij het pakketje hebben aangemeld bij PostNL dan krijgt u van ons de 'track & trace' code. Het kan wel enige tijd duren voor de code actief wordt (op de website van PostNL).